PARTNERZY PORTALU

Galerie Klif wydają interaktywne kwartalniki o modzie, by przyciągnąć klientów do butików

Autor: dlahandlu.pl 14 maja 2021 14:28

Galerie Klif wydają interaktywne kwartalniki o modzie, by przyciągnąć klientów do butików Podjęte działania w ramach strategii Online2Offline, zachęcać będą internautów do odwiedzin butików stacjonarnych w centrach Klif, fot. mat. pras.

Firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa.

Interaktywny magazyn Online

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni, opublikowały premierowe wydania interaktywnych kwartalników poświęconych modzie wysokiej oraz selektywnej ofercie premium. Poszczególne edycje będą w pełni zintegrowane ze stronami internetowymi obiektów, co w ramach optymalizacji dostępnych narzędzi, pozytywnie wpłynie m.in. na pozycjonowanie organiczne publikowanej treści. Docelowo każdy z magazynów będzie także bezpośrednio kierował do mediów społecznościowych Klif. Przełoży się to na szersze dotarcie oferty najemców do potencjalnych klientów, dzięki dedykowanym im limitowanym ofertom promocyjnym. Podjęte działania w ramach strategii Online2Offline, zachęcać będą internautów do odwiedzin butików stacjonarnych.

Interaktywny charakter dotyczy ruchomych elementów takich jak: animacje, materiały video, gify, a także content rotacyjny. W trakcie emisji poszczególnych edycji, treść będzie się zmieniała, co zapewni świeże wiadomości zarówno ze świata mody, jak i życia obu centrów. Umożliwi to stałe wspieranie najemców, prezentację ich ofert, a także koordynację kampanii re-marketingowych. Co więcej w ramach działań Online2Offline, Klify przygotują szereg aktywności o charakterze pro-sprzedażowym oraz live selling. Dla klientów odwiedzających regularnie magazyn Klif, czekać będą rabaty oraz oferty specjalne.

Zespół marketingu w ramach wprowadzenia nowych funkcjonalności zadba także o elementy content marketingu, który współtworzony będzie wraz z poszczególnymi najemcami. Z kolei działania konkursowe, aktywizujące klientów oraz internautów pozwolą pozyskać user generated content, co dodatkowo wpłynie na budowanie lojalności konsumentów wobec marki Klif.

Bezpośrednia współpraca z najemcami

Zespół marketingu marki Klif, aktywnie wspiera działania mające na celu budowanie relacji z najemcami, jak i wdrażanie autorskich pomysłów. W przypadku realizacji interaktywnych wydań magazynu internetowego, zajął się produkcją sesji zdjęciowych, a także współtworzył treści, które je zasilają. W cały proces silnie zaangażowani byli także najemcy, którzy uczestniczyli w przygotowaniu magazynów na każdym etapie ich produkcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10693
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,99

  • Śr

    4,73

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.