GAP traci więcej niż spodziewali się analitycy

Autor: Reuters/wnp.pl 25 listopada 2020 14:14

GAP traci więcej niż spodziewali się analitycy fot. NoslivRage/Wikimedia Commons/CC BY-SA 3.0

Gap zarobił w kwartale zakończonym 31 października 2020 roku 95 milionów dolarów (25 centów na akcję) w porównaniu do 140 mln dolarów (37 centów na akcję w tym samym okresie 2019 roku). To mniej niż oczekiwania analityków, którzy spodziewali się 32 centów na akcję - podaje Reuters.

W reakcji na te informacje kurs akcji firmy spadł o 11 proc.

Gap zapowiedział również, że wyniki czwartego kwartału będą zbliżone lub nieco wyższe od zeszłorocznych.

Sprzedaż online wzrosła w 3. kwartale o 61 proc. dzięki zwiększonemu popytowi na wygodne sportowe ubrania marek Old Navy i Athleta. Ale miało to swoją cenę - koszty operacyjne (marketing i koszty transportu) wzrosły o 8 proc.

Sprzedaż stacjonarna spadła o 20 proc. Gap podtrzymał plany zamknięcia kilkuset sklepów marek Gap i Banana Republic. Chce za to otwierać nowe sklepy sprzedające odzież bardziej zyskownych marek Old Navy i Athleta.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6116
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.