Gemini Park: Pandemia pokazała jak ważna jest lokalność

Autor: pr, dlahandlu.pl 27 stycznia 2021 10:08

Nie cichną apele o jak najszybsze przywrócenie handlu. Powód? Kondycja wielu centrów handlowych jest coraz słabsza, a w przetrwaniu pomaga im przede wszystkim budowana latami mocna lokalna pozycja i lojalne grono klientów, dla których obiekty te pozostają mimo ograniczeń destynacją zakupową.

W tyskim Gemini Park 30 proc. oferty pozostaje wciąż do dyspozycji klienta. To jest ponad 35 sklepów i punktów usługowych, a wśród nich: Biedronka, Delaz, TEDi, Empik, Jysk, Rossmann, Hebe czy Homla. W praktyce oznacza to, że działają wszyscy najemcy, którzy zgodnie z ostatnim rozporządzeniem mogą obecnie funkcjonować w reżimie sanitarnym - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

- Od momentu, kiedy pojawiły się obostrzenia związane ze stanem epidemii pojedynczy klient bielskiego Gemini Park wydaje nawet o 20 proc. więcej niż przed pandemią. To pokazuje, że w czasie kolejnych lockdownów oferta, którą zapewniamy jest w pełni wykorzystywana przez klientów z lokalnego rynku - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8383
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.