Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Gemius: W reklamy online najchętniej klikają internauci w wieku 55 – 69 lat

Według danych zebranych przez firmę Gemius w raporcie AdMonitor w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają najczęściej użytkownicy w wieku 45 – 69 lat. Polska mieści się w średniej wśród badanych krajów, na naszym ryku 35 procent odbiorców internetowych reklam to osoby pomiędzy 55 a 69 rokiem życia - podają Wirtualnemedia.pl.
Reklama

Zgodnie z danymi zgromadzonymi przez Gemiusa osoby z wykształceniem średnim stanowią najliczniejsze grupy w populacji internautów w większości analizowanych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Jedynym rynkiem, na którym najwyższy odsetek wśród ogółu internautów stanowią studenci i absolwenci szkół wyższych (48 proc.) jest Ukraina. Udział kobiet i mężczyzn wśród środkowoeuropejskich internautów jest bliski podziału „pół na pół”.

W Polsce największy odsetek internautów (25 proc.) przypada na osoby w wieku pomiędzy 25 a 34 lata, najmniejszą grupę stanowią internauci z segmentu 55 – 69 lat (16 proc.).

Na większości rynków chętniej w reklamy online klikają osoby w wieku 45–54 i 55–69 lat. W Polsce najwyższy odsetek (35 proc.) internautów klikających w reklamy to osoby w wieku 55 – 69 lat. Najmniej chętnie reagują na internetowe reklamy użytkownicy w przedziale wiekowym pomiędzy 25 a 34 lata – do klikania w reklamy przyznaje się w tej grupie jedynie 9 proc. respondentów.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.