GK Specjał: Kończymy rok z około 30 proc. wzrostem obrotów
W 2020 roku Grupa Kapitałowa Specjał będzie obchodziła jubileusz 30-lecia istnienia na rynku. Ten rok firma kończy z około 30 procentowym wzrostem obrotów.
Działalność w kilku sektorach rynku, blisko 6 tys. pracowników, 19 oddziałów kraju, 20 tys. obsługiwanych sklepów, aż 8603 ( dane na 31.10.2019) obiektów franczyzowych zrzeszonych w Sieciach: NASZ SKLEP, RABAT DETALi LIVIO - te liczby obrazują pozycję Grupy.
- Grupa Kapitałowa Specjał w swojej działalności kieruje się obraną misją i wizją Firmy, która zorientowana jest na dynamiczny i konsekwentny rozwój. Ten rok jako kolejny kończymy z około 30 procentowym wzrostem obrotów. Mamy już w Polsce 19 oddziałów, to m.in. stwarza obiecującą perspektywę rozwoju – twierdzi Krzysztof Tokarz, prezes zarządu GK Specjał
Przeczytaj także:
Jak podkreśla Krzysztof Tokarz: Należymy do czołówki najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce i do grupy podmiotów o mocnej pozycji na rynku krajowym. Naszym celem na przyszłość jest dynamiczny rozwój w długiej perspektywie czasowej. Dzięki konsekwentnym staraniom na przestrzeni 30 lat firm branży FMCG w Polsce, co pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość, a tym samym planować kolejne ambitne działania.
Jak zapowiada prezes Tokarz, firma w kolejne lata wkracza jeszcze bardziej zmobilizowana dotychczasowymi sukcesami i optymistycznymi prognozami na przyszłość, wierząc, że to dopiero początek historii Grupy Kapitałowej Specjał.

- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
29,40
-
Śr
22,35
-
Min
14,79
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.