Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Global Cosmed szuka przewag na etapie produkcji. Zaczyna od marki Sofin

Sofin, jedna z największych marek Global Cosmed, przeszła całościowy relaunch w kategorii płynów do płukania zgodnie z podejściem uwzględniającym w procesie projektowym interesy i oczekiwania szerokiej grupy odbiorców.
Reklama

- Parasolowe podejście do analizy potrzeb pozwala Global Cosmed szukać usprawnień i przewag na każdym etapie produkcji. Nie zawsze jest to proste, np.: interesy klienta ostatecznego i środowiska mogą nie być spójne. Wsłuchujemy się jednak w opinie i komentarze każdej strony, patrząc na
asortyment półek sklepowych, potencjał biznesowy sieci handlowych czy głosy szefów produkcji w naszych zakładach. Jesteśmy w trakcie istotnej zmiany sposobu podejścia do produktu i jego wytwarzania - mówi Magdalena Mielimonka, wiceprezes zarządu Global Cosmed S.A.

Potrzeby klienta to dopiero początek

Marka Sofin, której produkcję 8 płynów do płukania właśnie rozpoczęto, jest tego najlepszym przykładem. Wnioski z szeroko zakrojonych badań zachowań konsumenckich znalazły odzwierciedlenie w nowych liniach produktowych. Najważniejszym oczekiwanym benefitem w tej kategorii produktów jest zapach. Zastosowano więc nowe, specjalnie przygotowane dla marki Sofin, kompozycje. Powstały 2 linie: Complete Care&Freshness bazująca na delikatnych, świeżych i kwiatowych bukietach oraz linia Complete Care&Luxury, która oferuje intensywne, perfumowane aromaty.

W celu wzmocnienia efektu wykorzystano kapsułki zapachowe, które zapewniają świeżość do 3 miesięcy przechowywania ubrań w szafie. Dodatkowe benefity konsumenckie, takie jak miękkość tkanin i ich ochrona, pozostają na niezmiennie wysokim poziomie. Co piąty badany konsument deklaruje chęć zakupu produktów dedykowanych dla osób o skórze szczególnie wrażliwej. Dla nich przygotowano wariant Sensitive.

Uwzględnione cele konsumenta i środowiska

Odpowiadając na trendy w obszarze ochrony środowiska, jak i praktyk zakupowych, spółka zdecydowało o szeregu istotnych modyfikacji. Skoncentrowana formuła płynu wpływa na zredukowanie stosowanej dozy, stąd np.: największe opakowanie wystarczy aż na 111 płukać (do tej
pory 66). Mniejsze formaty opakowań zaopatrzone zostały w owijki typu sleeve, wyprodukowane z tego samego tworzywa co butelka. Dodatkowo zastosowano perforację, która ułatwia konsumentowi recykling.
Nowością jest też kształt opakowania, dzięki któremu butelka będzie nie tylko bardziej ergonomiczna, ale też pozwali na transport nawet o ponad 10% więcej sztuk na palecie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.