Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

GlobalData: Tegoroczne walentynki będą bardziej oszczędne

Podczas ubiegłorocznych walentynek w Wielkiej Brytanii ponad połowa konsumentów zdecydowała się na większy wydatek na posiłek w restauracji, jednak w tym roku trend ten ma ulec zmianie, ponieważ konsumenci starają się zrównoważyć swoje budżety z bardziej przystępnymi cenowo lokalami gastronomicznymi – ocenia GlobalData. Według firmy analitycznej, pod względem oferty walentynkowej numerem jeden pozostaje Tesco, jednak swoja pozycje powinien w tym roku poprawić Aldi.
Reklama

- W tym roku mniej konsumentów wybierze się na kolację do restauracji, próbując zapanować nad wydatkami. Spodziewamy się raczej wybierania opcji tańszego spędzenia czasu, jak np. przygotoeanie jedzenia w rodzinie lub wyjście do fast foodu – mówi Eleanor Parr, analityk ds. handlu detalicznego w GlobalData.

Według GlobalData, Tesco pozostaje numerem jeden na brytyjskim rynku pod względem oferty walentynkowej z 2017 roku, oferując szeroki wybór produktów i wygodne zakupy.

- Spodziewamy się, że swój,a pozycje pod tym względem poprawi Aldi, który kontynuuje rozszerzanie oferty walentynkowej, wprowadzając bieliznę, świece i szeroki asortyment kart – mówi Eleanor Parr.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum