Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Globalny rynek handlu wart 22 biliona dolarów

W 2014 roku całkowita wartość handlu na świecie sięgnie 22,5 biliona dolarów - szacuje firma eMarketer.
Reklama

W najbliższych kilku latach globalny rynek handlu ma rosnąć na stabilnym, kilkuprocentowym poziomie. W roku 2018 jego wartość ma sięgnąć 28,3 biliona dolarów, przy wzroście o 5,5 proc.

Za 5,9 proc. całego rynku handlu na świecie ma w 2014 roku odpowiadać segment e-commerce, z wartością 1,3 biliona dolarów. Do roku 2018 udział ten ma zwiększyć się do 8,8 proc., przy wzroście wartości produktów i usług zakupionych przez internet do blisko 2,5 biliona dolarów.

Największymi rynkami e-commerce, odpowiadającymi razem za ponad 55 proc. wartości tego segmentu w 2014 roku, są Chiny i USA. W najbliższych latach różnica między nimi ma się powiększyć na korzyść Państwa Środka. Natomiast trzecie miejsce ma należeć do Wielkiej Brytanii.

Za to jeśli chodzi o udział kanału internetowego w całkowitej wartości handlu, liderem na świecie jest Wielka Brytania, przed Chinami i Finlandią, podczas gdy USA zajmują miejsce dopiero pod koniec pierwszej dziesiątki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.