Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Go Active - nowa marka własna Biedronki

Go Active to nowa marka Biedronki, która powstała z myślą o osobach aktywnych fizycznie, poszukujących produktów, które m.in. przyspieszą regenerację po wysiłku i przygotują organizm na kolejny trening.
Reklama

Celem linii będzie wspieranie osób prowadzących aktywny tryb życia poprzez rozwój produktów m.in. proteinowych, stanowiących źródło witamin i składników mineralnych wspomagających metabolizm energetyczny oraz będących skoncentrowanym źródłem łatwo przyswajalnych węglowodanów, szczególnie ważnych przy długotrwałym wysiłku fizycznym.

Markę będą tworzyć produkty z różnych kategorii: napojów, nabiału, produktów śniadaniowych i dań obiadowych czy przekąsek - m.in. z wysoką zawartością białka, z witaminami i ze składnikami mineralnymi bardzo istotnymi w diecie osób uprawiających sport - mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej sieci Biedronka.

W skład linii wejdą m. in.: jogurty, owsianki, musli, wody i napoje witaminowe, desery i batony, żelki, kremy i wafle a także dania obiadowe, w tym gotowe. Jako pierwsze w sklepach Biedronki zadebiutowały batony proteinowe Go Active, których smaku i właściwości odżywczych klienci już mogą próbować.

To kolejna linia produktów przeznaczonych dla klientów sieci Biedronka o specjalnych potrzebach lub preferencjach żywieniowych. Oprócz Go Active, Biedronka nadal rozwija linie Go Vege oraz Go Bio. Pierwsza jest dedykowana osobom unikającym składników pochodzenia zwierzęcego, druga zaś – kierowana do osób, które chcą budować dietę na bazie produktów ekologicznych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum