Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Goodvalley: Branża mięsna nie powinna udawać, że trend na ograniczanie spożycia mięsa to margines

- Z badań wynika, że 41 proc. Polaków od początku pandemii ograniczyło konsumpcję mięsa. Branża mięsna nie powinna udawać, że trend na ograniczanie spożycia mięsa nie ma miejsca, że to margines. My od początku mówiliśmy: mniej ale lepiej - mówił podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley Polska.
Reklama

Paweł Nowak przypomniał, że Goodvalley jest stosunkowo nową marką na polskim rynku.

- Reprezentujemy branżę, dla której w obecnych czasach trendy rynkowe są wyzwaniem. Z badań wynika, że 41 proc. Polaków od początku pandemii ograniczyło konsumpcję mięsa. Chcemy być zdrowsi, gotować lepiej, jeść więcej warzyw - dodał.

Nowak jest zdania, że branża mięsna nie powinna udawać, że trend na ograniczanie spożycia mięsa nie ma miejsca, że to margines.

- My od początku mówiliśmy: mniej ale lepiej. Widzimy to dzisiaj w postaci sytuacji niepewności, pandemii, dbania o siebie i swoje zdrowie. Nasza sprzedaż stale rośnie. Podczas obowiązywania dużych ograniczeń sprzedaży mięsa i wędlin z lad tradycyjnych, które mają olbrzymi udział w rynku polskim w naszej kategorii, ogromna grupa konsumentów spróbowała wyrobów pakowanych i już przy nich została. Widzimy, że ta zmiana nie jest tylko związana z chwilowymi ograniczeniami - dodał.

Dyrektor zarządzający Goodvalley wskazał, że firma stoi na stanowisku, że plastik nie jest zły, ale trzeba używać go świadomie.

Całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum