Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią

Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.
Reklama

Goplana Toffino to popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem. Aktualna oferta marki obejmuje trzy smaki. Do Toffino Choco dołączyły w ostatnim czasie dwie nowości: Toffino Creamy i Toffino Caramel macchiato. 

We wrześniu design całej linii został odświeżony i unowocześniony. Udoskonalone torebki zyskały, między innymi, uszlachetnienia w postaci folii metalizowanej i matowego lakieru. Nowa odsłona Toffino przyciąga uwagę wyrafinowanym stylem i doskonale wpisuje się w aktualne trendy.

Elegancki wizerunek i ten sam, doskonale znany smak to kwintesencja sukcesu marki, dla której od 15 października br. zaplanowano silne wsparcie reklamowe w telewizji (w stacjach tematycznych Polsatu i TVN-u). Dodatkowe działania komunikacyjne są realizowane w Internecie w ramach kampanii online w zasięgowych portalach informacyjnych, na You Tube oraz na platformie VOD.
Kreację i produkcję spotów powierzono agencji Red8, media zakupił dom mediowy Initiative. Za realizację kampanii w Internecie odpowiada Pure Play.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum