PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Graal chce wzmacniać obecność w digitalu

Autor: dlahandlu.pl 29 kwietnia 2020 10:21

Graal chce wzmacniać obecność w digitalu

Grupa Graal stawia na komunikację digitalową. E-kolacją, czyli wirtualnym spotkaniem użytkowników i znanych influencerów przy daniach rybnych, marka zainicjowała nowy format komunikacyjny, który zamierza włączyć do regularnych działań marketingowych.

- Popularność live’u, który zorganizowaliśmy, by stworzyć alternatywę dla wieczorów spędzanych bez towarzystwa – przeszła nasze oczekiwania. Przy wirtualnym stole Graala zasiadło łącznie 7 800 osób podczas godzinnej kolacji. To dla nas sygnał, że rozwijanie komunikacji w digitalu jest właściwym kierunkiem dla marek rybnych, takich jak Graal i Salatino – mówi dyrektor marketingu.

Wydarzenie odbyło się w kwietniowy piątkowy wieczór. Kolację poprowadził influencer Cyber Marian, który ma ponad milion subskrybentów na kanale YouTube. Podczas e-kolacji z Graalem zaprezentował pomysł na pastę rybną. Drugim prowadzącym wirtualną kolację była Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”.

E-kolacja to kolejny już krok marek Graal (klasyczne wydanie ryb z puszki) i Salatino (sałatki z rybą) w kierunku wzmocnienia swojej obecności w digitalu i popularyzacji produktów wśród młodych ludzi. Mamy obecnie na rynku 70 różnych produktów rybnych. I ciągle wprowadzamy nowości w tym Salatino Active – dodaje przedstawiciel firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6632
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,62

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.