Green Caffè Nero rozwija się we Wrocławiu
Kawiarnie powstające we Wroclavii ulokowane zostaną w strategicznych strefach o dużym natężeniu ruchu. Pierwszą z nich klienci znajdą na parterze. Będzie ona miała charakter wyspy w pasażu handlowym. Drugi lokal będzie na pierwszym piętrze i zostanie zaaranżowany na przytulną kawiarnię z podwyższonymi witrynami do 6 m wysokości. Wysokie okna i przestronny układ pomieszczeń to atuty, które Green Caffè Nero chętnie wykorzystuje, tworząc przy ich pomocy niepowtarzalny klimat swoich lokali.
— Green Caffè Nero szturmem zdobywa wrocławski rynek. Sieć zakończy ten rok z czterema kawiarniami zlokalizowanymi w prestiżowych miejscach miasta. Otwarcie dwóch lokali we Wroclavii to wynik ogromnego potencjału galerii handlowej połączonej z dworcem autobusowym oraz jej bezpośredniego sąsiedztwa z Dworcem Głównym PKP. To także odpowiedź Green Caffè Nero na zmieniający się styl życia Polaków, którzy coraz chętniej spędzają czas poza domem — mówi Karolina Jamróz, Associate Director, dział powierzchni handlowych, Colliers International.
Sieć zamierza dalej rozwijać się i otwierać kolejne kawiarnie we Wrocławiu. Cały czas szuka atrakcyjnych, nowych lokalizacji pod przyszłe kawiarnie.
Wroclavia to powstający w sercu Dolnego Śląska nowoczesny kompleks handlowo-biurowy zintegrowany z dworcem autobusowym Polbus. W obiekcie znajdzie się ok. 200 sklepów, w tym prawie 30 restauracji i kawiarni, 20-salowe kino Cinema City (m.in. pierwszy w mieście IMAX), a także całodobowy klub fitness CityFit, sala zabaw dla dzieci Fikołki oraz zielony ogród o powierzchni ponad 4 tys. mkw. Zgodnie z najnowszymi trendami niemal 20 proc. powierzchni najmu we Wroclavii zajmie gastronomia i rozrywka.