PARTNER PORTALU

Green Factory z testami automatów vendingowych sałatek Fit & Easy

Autor: EK 15 lutego 2021 10:30

Green Factory z testami automatów vendingowych sałatek Fit & Easy fot. Green Factory

Firma Green Factory rozszerza swoją ofertę o nowy sposób dotarcia do klientów. Niedługo w Polsce pojawi się jedyny na świecie robot sałatkowy marki Chowbotics, który w 90 sekund przygotuje wybraną lub samodzielnie skomponowaną sałatkę ze świeżych produktów w maszynie vendingowej. Testy rynkowe rozpoczną się lada chwila.

Cały proces przygotowania sałatki jest w pełni zautomatyzowany. W robocie znajdują się dwadzieścia dwa pojemniki, które wypełnione są świeżymi produktami. Konsument ma możliwość wyboru jednej z pięciu zaproponowanych w Menu Chefa propozycji lub też może stworzyć sałatkę według własnych preferencji kulinarnych.

Każda sałatka Chefa może być również dowolnie modyfikowana poprzez dodanie, odjęcie lub zamianę poszczególnych składników.

Dla fanów tradycyjnych smaków robot przygotuje kultową sałatkę „Ave Cezar”, z sałatą rzymską, pieczonym kurczakiem, serem długo dojrzewającym i grzankami. „Wegańska uczta”, pełna różnorodnych sałat oraz kasz, wzbogacona ciecierzycą, pomidorkami cherry oraz miksem pestek stanowić będzie posiłek dla wegan i wegetarian. Na fanów ryb czeka sałatka „Słoneczny tuńczyk. „Wiejska sielanka” to rukola połączona z miksem tradycyjnych kasz, świeżą papryką, suszonymi pomidorami, oliwkami, bekonem oraz okraszona dressingiem miodowo-musztardowym.

– Przy zmianie i wyborze konsument będzie mógł kontrolować na panelu tabletu zmieniający się bilans kaloryczny sałatki, a także skład jej wartości odżywczych oraz finalną cenę za gotowy produkt – mówi Marcin Stankiewicz, business development director w Green Factory.

Jedno napełnienie robota pozwala przygotować ok. 60 sałatek.

Jakość produktu na pierwszym miejscu. Higienę i bezpieczeństwo pożywienia zapewnia napełnianie pojemników ze składnikami w specjalnie dedykowanej temu kuchni, a nie przy samym automacie. Transport oraz wymiana pojemników odbywa się z zachowaniem standardów higienicznych, z pełnym zachowaniem ciągu chłodniczego oraz brakiem kontaktu operatora urządzenia z żywnością.

Sam robot również kontroluje jakość przechowywania produktów. Utrzymuje on stałą temperaturę w przedziale 2-5 st. C. Gdyby jednak doszło do jakiegokolwiek zaburzenia jego pracy na dłużej niż 15 minut, co skutkowałoby przekroczeniem optymalnej temperatury, robot automatycznie się wyłączy. Jego parametry i pracę operator może kontrolować online. Produkty w robocie sałatkowym wymieniane są codziennie lub maksymalnie co drugi dzień. Ponadto automat sam kontroluje stan przydatności produktów do spożycia i w razie potrzeby po prostu wyłącza dostępność składnika, który nie spełnia już norm jakości. Napełnienie robota – w zależności od potrzeb – będzie odbywać się raz lub kilka razy dziennie. Green Factory gotowe propozycje sałatek będzie zmieniać minimum raz na kwartał.

Green Factory ma wyłączność na robota w Polsce. Sposób na zautomatyzowaną sprzedaż sałatek będzie sygnowany marką Fit & Easy. Zanim roboty trafią na rynek firma chce przeprowadzić kilkumiesięczne testy.

– Chcemy sprawdzić różne lokalizacje, np. biurowce, centra handlowe, a także budynki użyteczności publicznej czy stacje benzynowe, by zbadać, gdzie jest największe zapotrzebowanie na takie urządzenia. Nie wykluczamy również testów w wielkopowierzchniowych sklepach spożywczych lub sklepach typu convenience. Testy potrwają od trzech do sześciu miesięcy – tłumaczy Marcin Stankiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8692
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,80

  • Śr

    1,61

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.