Green Fox wprowdza parówki z bohaterami Psiego Patrolu
Paróweczki Green Fox pierwsze na rynku produkty mięsne z wizerunkiem bohaterów Psiego Patrolu od dziś w sieci marketów Dino.

Green Fox uzyskało licencję na wizerunek Psiego Patrolu fot. mat. prasowe
Reklama
Green Fox jako pierwsza firma w Polsce, z zachowaniem wyłączności w kategorii mięsnej, zdobyła zgodę na produkcję produktów mięsnych z wizerunkiem Psiego Patrolu. Paróweczki są pierwszym produktem w linii.
Paróweczki Green Fox swoją premierę w Dino mają w wersji drobiowej z cielęciną 180g. Dostępne są też w wersji wieprzowej oraz w mniejszych 90g gramaturach.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania reklamowa na mediach Nickelodeon. Spot reklamowy prezentujący paróweczki Green Fox już od 13.07 będzie można zobaczyć na kanałach: Nickelodeon; Nicktoons [Nickelodeon HD]; Nick Jr; Teen Nick.
Paróweczki Psi Patrol od Green Fox dedykowane są sklepom sieciowym, spożywczym, convenience i sklepom na stacjach benzynowych.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama