Grupa Carrefour chce na nowy koncept hipermarketów wydać 1,5 mld euro

Autor: Reuters 17 września 2010 12:49

Akcje Carrefoura podskoczyły o pięć procent, bo druga co do wielkości sieć handlowa na świecie przedstawiła plan modernizacji swoich europejskich hipermarketów, który zdaniem spółki może do 2015 roku przyczynić się do podwojenia zysków -podaje Reuters.

Francuska grupa spodziewa się osiągnięcia do 2013 roku zysku operacyjnego na poziomie 5,2 miliarda euro (6,8 miliarda dolarów). To niemal o jedną czwartą więcej niż wynoszą prognozy analityków zebrane przez ThomsonReuters I/B/E/S. Zyski powinny w 2015 roku sięgnąć 6,4 miliarda euro, czyli ponad dwa razy więcej niż w 2009, podała firma.

Carrefour przedstawił wart 1,5 miliarda euro planu „nowej idei hipermarketu" analitykom i inwestorom. Pierwszy sklep w koncepcie Carrefour Planet miał ruszyć 25 sierpnia 2010 roku we Francji. Nie udało się go jednak jeszcze uruchomić.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8216
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    0,39

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,23

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.