Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Grupa Integer, właściciel InPostu ze stratą w wysokości 31,9 mln zł

Grupa Integer.pl, do której należy sieć paczkomatów pod marką InPost, wypracowała w 2014 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 604,07 mln zł, co oznacza wzrost o 74 proc. rok do roku. Skonsolidowany wskaźnik EBITDA wyniósł 34,83 mln zł.
Reklama

Grupa Integer.pl w minionym roku odnotowała stratę netto w wysokości 31,9 mln zł. Rok wcześniej grupa wypracowała zysk rzędu 8,6 mln zł.

- Rok 2014 był dla Grupy Integer.pl bardzo intensywny we wszystkich obszarach działalności. Uporządkowaliśmy strukturę wewnętrzną spółki i przygotowujemy InPost, czyli biznes pocztowy, do debiutu na GPW - komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

Paczkomaty InPost w Polsce obsłużyły w 2014 r. niemal o 100 proc. przesyłek więcej, niż w 2013 r. W 2015 r. sieć paczkomatów ma zostać powiększona o 600 maszyn, a firma ma w planach dodatkowo zwiększenie pojemności tych urządzeń, które już działają.

W ubiegłym roku firma stała się rentowna na Słowacji i w Czechach, a na 2015 r. zakłada osiągnięcie rentowności w Wielkiej Brytanii, we Włoszech oraz we Francji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.