PARTNER PORTALU

Grupa LEW celuje w sieci handlowe

Autor: www.dlahandlu.pl 22 listopada 2011 15:00

Grupa LEW zakończyła trzeci kwartał 2011 roku z ponad 1,5 mln złotych zysku netto. Dla porównania w całym roku 2009 było to 457 tys. złotych, a w 2010 roku 467 tys. złotych. Wyniki finansowe Grupy LEW są efektem realizacji strategii sprzedażowej firmy, której głównymi założeniami jest: zainteresowanie usługami elektronicznymi nowych klientów - zarówno indywidualnych przedsiębiorców, jak i zrzeszonych w zorganizowane sieci handlowe.

Jednocześnie wynik wskaźnika EBIDA wyniósł za trzeci kwartał 2011 roku 3,7 mln złotych.

Obecne wyniki finansowe Grupy LEW są efektem realizacji strategii sprzedażowej firmy, której głównymi założeniami jest: zainteresowanie usługami elektronicznymi nowych klientów - zarówno indywidualnych przedsiębiorców, jak i zrzeszonych w zorganizowane sieci handlowe oraz wprowadzenie usługi: Akceptacja Kart Płatniczych na dużą skalę wśród obecnych klientów.

U podstaw osiągniętego sukcesu leży także przekonanie nowych klientów do wysokiej jakości obsługi przed i po sprzedażowej świadczonej przez Grupę LEW. Przeprowadzone badania rynkowe wśród klientów, jak również wśród samych konsumentów w punktach sprzedaży wykazały, że znana na rynku marka Dobry Punkt, pod którą Grupa LEW oferuje swoje usługi, jest synonimem bezpieczeństwa i zaufania.

Grupa LEW przewiduje jeszcze lepszy wynik na poziomie EBIDA pod koniec 2011 roku 
przy zachowaniu podobnego wyniku netto.

Pozyskanie nowych klientów, budowanie zaufania konsumentów do marki Dobry Punkt, jak również optymalizacja kosztów działalności to główne czynniki, które przyczyniły się do rekordowych wyników firmy za trzy kwartały 2011 roku.

Grupa LEW współpracuje m.in z sieciami Piotr i Paweł, Społem, EKO, Hitpol.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9586
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,39

  • Śr

    4,53

  • Min

    3,94

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.