Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grupa Nokaut sprzedaje pakiet akcji Morizon za 6 mln zł

Grupa Nokaut, która wkrótce zmieni nazwę na HubStyle, sprzedała swój pakiet 22 proc. akcji w spółce Morizon. Wartość transakcji to 6 mln zł. Nabywcą są fundusze zarządzane przez Altus TFI.
Reklama

- Środki pozyskane z transakcji przeznaczymy na rozwój biznesu HubStyle. Oceniamy, że będzie to korzystniejsze dla naszych akcjonariuszy i zapewni im bardziej atrakcyjną stopę zwrotu, niż pozycja inwestora finansowego w Morizon – powiedziała Monika Englicht, prezes zarządu Grupy Nokaut.

W kwietniu Akcjonariusze Grupy Nokaut zgodzili się na transakcję w ramach której spółka przejęła, w zamian za akcje nowej emisji, firmę HubStyle. Dzięki tej transakcji, Grupa Nokaut weszła w bardzo dynamicznie rozwijający się segment modowy rynku e-commerce. HubStyle jest właścicielem marki oraz sklepu internetowego z odzieżą Sugarfree.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum