Grupa Nokaut sprzedaje pakiet akcji Morizon za 6 mln zł
Grupa Nokaut, która wkrótce zmieni nazwę na HubStyle, sprzedała swój pakiet 22 proc. akcji w spółce Morizon. Wartość transakcji to 6 mln zł. Nabywcą są fundusze zarządzane przez Altus TFI.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Środki pozyskane z transakcji przeznaczymy na rozwój biznesu HubStyle. Oceniamy, że będzie to korzystniejsze dla naszych akcjonariuszy i zapewni im bardziej atrakcyjną stopę zwrotu, niż pozycja inwestora finansowego w Morizon – powiedziała Monika Englicht, prezes zarządu Grupy Nokaut.
W kwietniu Akcjonariusze Grupy Nokaut zgodzili się na transakcję w ramach której spółka przejęła, w zamian za akcje nowej emisji, firmę HubStyle. Dzięki tej transakcji, Grupa Nokaut weszła w bardzo dynamicznie rozwijający się segment modowy rynku e-commerce. HubStyle jest właścicielem marki oraz sklepu internetowego z odzieżą Sugarfree.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama