Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grupa Stoli: na rynek trafi limitowana edycja wódki

Na polski rynek trafiła limitowana edycja wódki Stoli w specjalnej graficznej oprawie w barwach ukraińskiej flagi. Cały dochód z jej sprzedaży będzie przeznaczony na pomoc Ukrainie. Oprócz Polski limitowana edycja jest dostępna w USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, we Włoszech, w Czechach i na Litwie. Do 24 sierpnia, kiedy przypada Dzień Niepodległości Ukrainy, grupa Stoli chce przekazać na ten cel milion dolarów.
Reklama

„To nie tylko pomoc finansowa, ale także symbol solidarności”, mówi Damian McKinney, globalny dyrektor generalny Stoli Group.

Tuż po rosyjskiej inwazji na Ukrainę Grupa Stoli® ogłosiła rebranding swojej strategicznej marki: wódka  Stolichnaya będzie sprzedawana wyłącznie pod nazwą Stoli. Od 2001 roku, odkąd właściciel marki, Yuiri Shefler został persona non grata w Rosji, zakłady wytwarzające Stoli Vodka znajdują się na Łotwie, gdzie odbywa się cały proces produkcyjny. Po rozpoczęciu wojny w Ukrainie ogłoszono, że zakłady Stoli wykluczają rosyjskiego dostawcę spirytusu i odtąd będą współpracować wyłącznie ze słowackimi źródłami zaopatrzenia w alkohol klasy alpha, który jest wyróżnikiem marki Stoli Vodka.

STOLI_Ukraine Bottle_FOP_US.jpg
STOLI_Ukraine Bottle_FOP_US.jpg

„Konsumenci chcą wiedzieć, skąd pochodzi produkt, który kupują, kto za nim stoi – to kwestia zaufania. Nie negujemy rosyjskich korzeni Stoli, ale stawiamy na jakość i prawdę” - mówi McKinney.

Butelki z nową nazwą Stoli będą dostępne na rynku w drugiej połowie roku. Za dystrybucję wódki w Polsce odpowiada Cerville.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum