PARTNER PORTALU

Grupa Żywiec zamierza wprowadzać innowacje w piwach bezalkoholowych

www.portalspozywczy.pl 30 kwietnia 2021 12:19

Obecnie piwa bezalkoholowe obok piw smakowych to najszybciej rosnąca część rynku piwa Również w pierwszym kwartale 2021 roku nie zwalniają tempa, a marzec wskazuje nawet na przyspieszenie wzrostu. Zadaniem Grupy Żywiec jest więc wprowadzać innowacje, dzięki którym przyciąga do piwa nowych konsumentów.

Ambicją Grupy Żywiec jest dalszy rozwój segmentu i utrzymanie pozycji lidera - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Malczewska, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec.

Obecnie piwa bezalkoholowe obok piw smakowych to najszybciej rosnąca część rynku piwa. W 2020 roku urosła blisko 20% w ujęciu ilościowym. Obie kategorie, chociaż rosną najszybciej, nie są jeszcze tak duże jak lagery, które wciąż stanowią blisko 80% sprzedaży piwa w Polsce.

Pandemia nie zahamowała rozwoju innowacji i konsumenckiego popytu na nowości segmencie bezalkoholowym. Również w pierwszym kwartale 2021 roku nie zwalniają tempa, a marzec wskazuje nawet na przyspieszenie wzrostu.

Polacy piją blisko 100 litrów piwa na osobę w ciągu roku, a długoterminowa demografia nie sprzyja dalszemu wzrostowi. Zadaniem Grupy Żywiec jest więc wprowadzać innowacje, dzięki którym przyciąga do piwa nowych konsumentów.

Piwa bezalkoholowe to już blisko 6% wartości sprzedaży piwa w Polsce.

Całość na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,86

  • Min

    3,10

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.