Grzaniec Galicyjski z nowymi wariantami

Grzaniec Galicyjski to marka znana na rynku od 1995 roku. Co ważne, to jedyny produkt w swojej kategorii, który tworzony jest ściśle według tradycyjnej receptury.
Nową propozycją marki na nadchodzący sezon są warianty bezalkoholowy i miodowy.
Wariant miodowy to nawiązanie do XVI-wiecznych tradycji grzańców robionych na bazie miodu i wina. To odmiana idealnie wpisująca się w DNA marki, której głównym założeniem są tradycja, naturalne składniki i najwyższa jakość. Grzaniec Galicyjski bezalkoholowy z dodatkiem miodu i soku z cytryny to z kolei, pierwszy na rynku w tej kategorii produkt skierowany do konsumentów, którzy lubią smak i aromat wina grzanego, jednak preferują napoje bezalkoholowe. Dzięki dodatkowi miodu i soku z cytryny to doskonała recepta na chłodne wieczory. – tłumaczy Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń, producenta Grzańca Galicyjskiego.
Spółka Jantoń po tegorocznym przejęciu marek PWI Vinfort stała się właścicielem dwóch największych marek w segmencie win grzanych: Grzaniec Galicyjski i Zbójeckie Grzane.
Osią komunikacji Grzańca Galicyjskiego zostaną social media, głównie Facebook i Instagram, tam konsumenci zapraszani będą do wspólnej zabawy, konkursów i interakcji w świecie marki.