Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grzegorz Czapski dołączył do zespołu Allegro jako dyrektor ds. rozwoju

W sierpniu do zespołu zarządzającego Allegro dołączył Grzegorz Czapski, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju. Odpowiadać będzie za akwizycje, partnerstwa biznesowe, rozwój projektów strategicznych i nadzór właścicielski.
Reklama

 - Planujemy aktywniej niż w ostatnim czasie poszukiwać partnerstw strategicznych oraz rozwijać się poprzez akwizycje, a Grzegorz jest doświadczonym menedżerem zarówno w obszarze akwizycji i restrukturyzacji oraz zarządzania spółkami e-commerce - mówi Przemysław Budkowski, prezes Allegro.

Grzegorz Czapski przechodzi z Wirtualna Polska Holding, gdzie od 2014 r. pełnił funkcję wiceprezesa. Odpowiadał za zbudowanie od podstaw obszaru e-commerce i nadzór biznesowy nad segmentami mody i urody, domu i wnętrza, turystyki i finansów osobistych. Grzegorz przeprowadził akwizycje kilkunastu spółek online, zarówno e-commerce jak i mediowych. Odpowiadał za integrację i restrukturyzacje nabywanych podmiotów, za opracowanie ich strategii rozwoju, obsadę kierowniczą i wyniki operacyjne. Piastował funkcje w zarządzie i radach nadzorczych. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. M&A i rozwoju na Region CEE w GTS Central Europe SARL., spółce portfelowej amerykańskich funduszy private equity nabytej przez Deutsche Telekom. Karierę zawodową rozpoczął w PwC, gdzie pracował m.in. jako starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Nauk Stosowanych w Pforzheim. Posiada kwalifikacje biegłego rewidenta w Polsce oraz dyplom DipIFR ACCA.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.