PARTNER PORTALU

Grześki promują się w dużych polskich miastach

Autor: pr 28 czerwca 2021 10:07

Grześki promują się w dużych polskich miastach Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, fot. materiały prasowe

Marka Grześki z portfolio Grupy Colian rusza z intensywnymi działaniami promocyjnymi latem. Aktywnie wychodzi w przestrzeń miejską i - dzięki niestandardowym rozwiązaniom - przykuwa uwagę nie tylko młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z.


  • Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”.
  • W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale.
  • W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.

- Od listopada ubiegłego roku marka Grześki komunikuje się w ramach nowej platformy „Każdy ma swoje Grześki”, poprzez działania 360 stopni. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są konsumenci. Pokazujemy nasze „grzeszki” w kampanii telewizyjnej, mówimy o nich w social mediach oraz współpracując z zasięgowymi influencerami na Instagramie, YouTube czy Tik Toku. Chcemy też ich zaskakiwać poprzez niestandardowe działania i formy marketingowego przekazu- mówi Wojciech Gańko, brand manager marki Grześki.

Grześki wychodzą na miasto podobnie jak Polacy, którzy po dłuższym okresie zamknięcia w domach, są spragnieni aktywności na świeżym powietrzu. 

W Warszawie, Kaliszu i Wrocławiu pojawiły się murale z unikatowym efektem świetlnym, uzyskanym za pomocą LED-ów i farb UV. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom „grzeszki wychodzą nocą….” tj. część słownego i graficznego przekazu nabiera charakteru dopiero po zmroku. Ponadto w centrum stolicy, koło budynku Cepelii, w okresie wzmożonego ruchu w mieście, na ekranie LED marka wyświetla różne grzeszki, które na co dzień zdarzają się każdemu z nas. Jest dynamicznie i z przymrużeniem oka, jak na okres wakacyjnego rozluźnienia przystało.

Pod osłoną czerwcowej nocy marka zaprosiła swoich fanów na wyjątkowy pokaz multimedialny, zrealizowany na budynku Centrum Bankowo-Finansowego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie. Podczas 3-godzinnej projekcji multimedialnej Grześki ujawniły grzeszki swoich fanów, którzy podzielili się nimi w konkursie #wakacyjnegrzeszki. Wydarzenie miało charakter otwarty i trwało do godz. 01:00. Tego samego dnia w przestrzeni miejskiej pojawiły się też „grzeszne instalacje”, przy których chętni mogli robić zdjęcia i wygrywać nagrody. Wszyscy, którzy tego dnia tłumnie ruszyli w miasto, mieli okazję zobaczyć tę niestandardową aktywność marki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9633
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,78

  • Śr

    2,96

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.