Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grześki z hasłem reklamowym "Dziecku odmówisz?"

W piątek 28 sierpnia wystartowała nowa odsłona kampanii promocyjnej marki Grześki z portfolio firmy Colian. Aktywności marketingowe oparte na haśle "Dziecku odmówisz?" potrwają do końca roku i obejmą telewizję, internet, emisję spotów w Multikinie oraz branding paczkomatów InPost.
Reklama

Kampania marki będzie realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Jej celem jest budowanie emocjonalnej więzi konsumentów z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.

Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Motywem przewodnim przekazu jest pokazanie, że Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka niezależnie od wieku. Bohaterowie kampanii - ojciec i syn, będą udowadniać, że wafelki Grześki pomagają budować więzi pomiędzy starszym i młodszym pokoleniem.

Działania w internecie obejmą aktywności w serwisie społecznościom Facebook. Od połowy października spoty reklamowe będą emitowane również w sieci kin Multikino, a wafelki Grześki dołączą do oferty barów kinowych. W listopadzie i grudniu reklama marki pojawi się na paczkomatach firmy InPost, zlokalizowanych przy wybranych sklepach sieci Tesco i Kaufland.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (6)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum