GUESS otwiera pop-upy w centrach handlowych
Marka lifestyle'owa GUESS kontynuuje rozwój swojej kolekcji Activewear, otwierając POP-upy w centrach handlowych w całej Polsce. Otwarcia zaplanowane na maj 2021 r. są częścią inwestycji GUESS mającej na celu promowanie tej kolekcji w ramach samodzielnego konceptu sklepu.

fot. sklep Guess Activewear w Bonarce
Reklama
Asortyment kolekcji, który składa się z 60% produktów Athleisure i 40% Activewear, koncentruje się na wykorzystaniu zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów.
Sklepy typu POP-up o powierzchni od 90 do 150 mkw. powstają w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Gdynia Riviera, Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura oraz w kolejnych miesiącach w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie.
10 września Guess Acivewear zajął 127 mkw. na 1 piętrze krakowskiej Bonarki.
Reklama