Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Gzella też będzie korzystać z pomocy influencerów

Agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7, odpowiada za działania marketingowe marki Gzella należącej do Grupy Sokołów, prowadzone na Facebooku oraz Instagramie.
Reklama

- Branża spożywcza to niesamowicie interesujący temat również w aspekcie komunikacyjnym. W Polsce z roku na rok zwiększa się świadomość klientów, pandemia ten efekt jeszcze bardziej spotęgowała. Tym samym konsumentów, którzy w sposób przemyślany szukają tradycyjnych, regionalnych wyrobów wysokiej jakości, jest coraz więcej. W ramach działań dla marki Gzella jednym z celów będzie zwiększenie świadomości marki i wykorzystanie tego trendu - twierdzi Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za projekt z ramienia Abanana. 

Jolanta Przetaczek, Social Media Manager odpowiedzialna za content na kanałach marki, dodaje: - Uzyskanie wśród potencjalnych klientów postawy etnocentryzmu konsumenckiego, polegającej na wybieraniu lokalnej żywności, zamiast pochodzącej z zagranicy, to tylko jeden z elementów opracowanej strategii. Do aktywizowania konsumentów wykorzystamy również influencerów oraz cykl konkursów, pojawią się także nowości, które z pewnością będą zaskoczeniem i powiewem świeżości w dotychczasowej komunikacji marki.

Gzella – Wędliny z Borów istnieją w świadomości polskiego konsumenta od 1985 roku. Od 2018 roku należą do Grupy Sokołów. Obecnie Gzella Net. posiada sieć ponad 240 sklepów firmowych rozmieszczonych głównie na północy Polski oraz w Warszawie i okolicach. Jako producent specjalizuje się w produkcji wyrobów tradycyjnych m.in. szynek, wędzonek, kiełbas, kabanosów, pasztetów i pasztetowych, salami.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.