Häagen-Dazs wychodzi z Polski
Znane lody Häagen-Dazs jednak nie podbiły polskich serc i portfeli. Spożywczy gigant się poddaje, choć rynek wierzy, że jest miejsce na taki luksus - donosi Puls Biznesu.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Jeszcze dwa lata temu firma Häagen-Dazs zapowiadała rozwój sieci lodziarni w całym kraju. W szczytowym okresie sieć liczyła jednak trzy lokale. Dziś został tylko jeden - na Nowym Świecie w Warszawie.
Jak informuje Puls Biznesu w Polsce jest grupa osób, których stać na drogie lody. Potrzeba jednak odpowiedniej skali sprzedaży, bo inaczej nie pokryje kosztów - uważają eksperci.
Polacy jedzą mało lodów, bo około 4 litrów rocznie na głowę wobec 20 litrów spożywanych przez przeciętnego Amerykanina czy kilkunastu litrów, które spożywają Skandynawowie.
Reklama