Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Häagen-Dazs wychodzi z Polski

Znane lody Häagen-Dazs jednak nie podbiły polskich serc i portfeli. Spożywczy gigant się poddaje, choć rynek wierzy, że jest miejsce na taki luksus - donosi Puls Biznesu.
Reklama
Jeszcze dwa lata temu firma Häagen-Dazs zapowiadała rozwój sieci lodziarni w całym kraju. W szczytowym okresie sieć liczyła jednak trzy lokale. Dziś został tylko jeden - na Nowym Świecie w Warszawie.

Jak informuje Puls Biznesu w Polsce jest grupa osób, których stać na drogie lody. Potrzeba jednak odpowiedniej skali sprzedaży, bo inaczej nie pokryje kosztów - uważają eksperci.

Polacy jedzą mało lodów, bo około 4 litrów rocznie na głowę wobec 20 litrów spożywanych przez przeciętnego Amerykanina czy kilkunastu litrów, które spożywają Skandynawowie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum