Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

H&M nadal rośnie po pandemii

Grupa H&M, do której należą marki H&M, Monki i Other Stories, Arket i Weekday, wciąż na wznoszącej fali po pandemii - sprzedaż na wszystkich rynkach w drugim kwartale wzrosła o 12 proc.
Reklama

Sprzedaż netto całej branży modowej wzrosła o 17 proc. do 4,47 mld funtów, przewyższając oczekiwania rynku.

Główny rywal H&M, właściciel Zary, Inditex, poinformował w zeszłym tygodniu, że odwiedzalność jego sklepów znacznie wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem, co przyczyniło się do skoku sprzedaży i zysków.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum