Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

H&M odbudowuje sprzedaż wolniej niż oczekiwano

Sprzedaż H&M w okresie czerwiec-sierpień wzrosła mniej niż oczekiwano i pozostała znacznie poniżej poziomów sprzed pandemii.
Reklama

Ograniczenia nadal odgrywają rolę

W minionym kwartale przychody H&M wzrosły o 9% do 55,6 miliarda koron szwedzkich (5,5 miliarda euro), ale było to znacznie poniżej 14% wzrostu sprzedaży netto przewidywanego przez analityków - donosi Reuters. W porównaniu do tego samego okresu w 2019 roku – tj. przed pandemią - sprzedaż spadła o 11%: była nadal hamowana przez  obostrzenia, zwłaszcza w Azji i Australii.

Na początku trzeciego kwartału około 180 sklepów zostało tymczasowo zamkniętych. Na wielu rynkach sklepy, którym pozwolono się otwierać, napotykały ograniczenia dotyczące np. godzin otwarcia lub liczby klientów, którzy mogli przebywać w placówce. Pod koniec sierpnia około 100 sklepów było jeszcze czasowo zamkniętych.

H&M opublikuje pełny raport kwartalny 30 września.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.