Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

H&M wchodzi do krakowskiej Serenady

Trzy najważniejsze na polskim rynku grupy odzieżowe - Inditex, LPP oraz H&M stanowić będą główną ofertę fashion Centrum Serenada. Powstanie tu salon Hennes & Mauritz o powierzchni ponad 2300 mkw. na dwóch poziomach.
Reklama

- Moda zajmie w Serenadzie 30 000 mkw. - mówi Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland Real Estate. Bardzo cieszymy się z tej umowy i z szybkich postępów komercjalizacji Serenady.

W październiku podpisane zostały umowy najmu z CCC (640 mkw) oraz z Mango (800 mkw). Komercjalizacja projektu wynosi ponad 50 proc., a wśród najemców znajdują się marki z Grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Home & You). Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł.

Obecnie prowadzone są prace przygotowawcze na placu budowy. Serenada powstanie w północnej części aglomeracji, gdzie funkcjonuje już hipermarket o pow. 20 000 m² z galerią handlową o pow. 8000 m², OBI, Toys'R'Us, restauracja drive thru McDonald's, Norauto, Multikino z 12 ekranami i park wodny. Centrum uzupełni tę ofertę o 43 000 m² GLA, koncentrując się przede wszystkim na brakujących tam operatorach z branży mody (80% powierzchni) i powierzchni gastronomicznej (10%).

Aglomeracja Krakowa posiada najniższy współczynnik powierzchni handlowej w przeliczeniu na mieszkańca w Polsce, tj. 260 mkw. na 1000 mieszkańców (420 mkw. w Warszawie i Wrocławiu, 520 mkw. w Trójmieście, 580 mkw. w Poznaniu wg raportu CBRE z 2014 r.).

W ciągu ostatnich pięciu lat Mayland oddał do użytku cztery centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni. Spółka realizuje nowe projekty na terenie całej Polski.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.