PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

H&M wprowadza na polski rynek nową markę odzieżową

Autor: propertynews.pl 19 marca 2012 10:56

Latem tego roku na polskim rynku zadebiutuje nowa marka odzieżowa - COS. To koncept firmy H&M rozwijany od 2007 roku. Na lokalizację pierwszego salonu w naszym kraju wybrano butikowy obiekt handlowy Mysia 3 powstający w Warszawie, w okolicach obiektu Wolf Bracka.

Salon COS w obiekcie Mysia 3 zajmie dwa piętra i 500 mkw. Będzie oferować odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

COS ma obecnie 46 sklepów w dziewięciu krajach - Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Danii, Holandii i Szwecji. Polska jest jednym z pięciu nowych krajów, w których sieć pojawi się w 2012 roku. Są wśród nich: Finlandia, Włochy, Hong Kong oraz Kuwejt.

Firma definiuje odzież COS jako nowoczesną i elegancką. Marce przyświeca motto spójne ze strategią sieci H&M - modne ubrania, dobrej jakości, w niewygórowanej cenie.

 

 

Przeczytaj także:

Więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,90

  • Śr

    8,07

  • Min

    4,39

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7981
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.