PARTNER PORTALU

H&M zredukuje sieć o 250 sklepów

Autor: MW, dlahandlu.pl 2 lipca 2021 12:27

H&M zredukuje sieć o 250 sklepów H&M odbija się po pandemii, ale częśc sklepów zostanie zamknięta, fot. Shutterstock

Chociaż sprzedaż H&M prawie wróciła do poziomu z 2019 roku, modowy detalista planuje w tym roku zmniejszyć sieć sklepów o 250 placówek.

W drugim kwartale bieżącego roku finansowego (zakończonym 31 maja) sprzedaż H&M wzrosła o 75 proc. do 46,5 mld koron szwedzkich (4,6 mld euro). W tym czasie 140 sklepów było nadal zamkniętych w związku z obostrzeniami covidowymi.

H&M rośnie online

Sprzedaż internetowa wzrosła o 40 proc. w walucie lokalnej. Zysk netto wyniósł 2,7 mld koron szwedzkich (270 mln euro). W zeszłym roku, w szczytowym momencie koronakryzysu, H&M poniósł stratę w wysokości blisko 500 mln euro.

Tymczasem sprzedaż dalej rośnie: w pierwszych 28 dniach czerwca przychody wzrosły o około jedną czwartą. - Wróciliśmy prawie do poziomu, na którym byliśmy przed pandemią - powiedziała CEO firmy, Helena Helmersson. W tej chwili jeszcze około 90 sklepów jest tymczasowo zamkniętych.

W całym 2021 roku H&M planuje zamknąć około 350 sklepów - donosi Retail Gazette. Jednak w innych lokalizacjach pojawi się nieco ponad sto nowych sklepów, co oznacza redukcję netto o około 250 sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9581
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,19

  • Śr

    3,46

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.