Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

H&M zwiększa zysk siedmiokrotnie dzięki rezygnacji z dużych promocji

Grupa H&M optymistycznie patrzy w przyszłość po solidnym ożywieniu w ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy: sprzedaż wzrosła o 13 proc., a zysk netto wzrósł aż siedmiokrotnie.
Reklama

Mniej rabatów, więcej sprzedaży

W ostatnim trzecim kwartale sprzedaż Grupy H&M wzrosła o 14 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Około 100 sklepów nadal było zamkniętych z powodu ograniczeń związanych z Covid-19, a w łańcuchu dostaw wystąpiły zakłócenia i opóźnienia. Mimo to sprzedaż we wrześniu była nieco wyższa niż przed rokiem, a sprzedaż internetowa wzrosła o 22 proc. w lokalnych walutach.

W ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy sprzedaż wzrosła o 13 proc., osiągając poziom 142,1 mld koron szwedzkich (13,9 mld euro). Jednak pandemia spowodowała, że ​​w sklepach nadal było mniej klientów.

W tym samym czasie zysk po opodatkowaniu wzrósł o 158 proc., do 6,3 mld koron szwedzkich (617,6 mln euro). Było to spowodowane większą sprzedażą w pełnej cenie, niższymi przecenami i efektywną kontrolą kosztów.

Pięć nowych krajów

Jesienią 2021 roku grupa otworzy sklep online w Chile, a w pierwszej połowie 2022 roku w Peru, Kolumbii i Urugwaju. W 2022 roku gigant mody fizycznie wejdzie na pięć nowych rynków (Ekwador, Macedonia Północna i Kosowo) oraz poprzez franczyzy na Kostaryce i w Kambodży.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.