HARIBO powraca z nową wersją reklamy opartej na dziecięcych głosach

Pomysł ten, wprowadzony w 2019 roku, został znakomicie przyjęty przez rynek i przyczynił się do znacznego wzrostu świadomości marki. W nowym spocie HARIBO zachęca, by posłuchać swojego wewnętrznego, dziecięcego głosu!
W najnowszym spocie reklamowym HARIBO dziecięcymi głosami wyrażone są wewnętrzne myśli i pragnienia dorosłych, którzy sięgając po Złote Misie HARIBO, celebrują swoje wewnętrzne dziecko.
Nowa reklama HARIBO będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona osób z grupy docelowej HARIBO. Marka planuje także specjalne materiały wideo, które pojawią się na między innymi na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami PR, aktywacjami w social mediach, działaniami reklamowymi w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz w kinach.