Heineken Silver - innowacyjna nowość marki

Heineken Silver to piwo leżakujące w niskiej temperaturze -1 stopnia Celsjusza przez przynajmniej 3 dni. Dzięki temu jest wyjątkowo orzeźwiający i delikatny, przy 4% zawartości alkoholu. Nowe piwo ma bardziej „przystępny” profil smakowy, co oznacza, że każdy może się nim cieszyć. Innowacja ta pozwoli marce dotrzeć do szerszej i bardziej zdywersyfikowanej grupy konsumentów.
Heineken Silver - nowe piwo
Do warzenia Heinekena Silver wykorzystany został jęczmień ze zrównoważonych upraw, potwierdzając zaangażowanie marki w troskę o dobro planety. Jęczmień ten produkowany jest z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz lokalnych społeczności i dobrostanu wszystkich gatunków hodowlanych.
Piwo pojawi się na rynku w nowych, wyróżniających się na półce opakowaniach, które nawiązują do orzeźwiającego smaku Heinekena Silver. Kultowa zielona etykieta zyskała chłodny, turkusowy odcień, odróżniając nowe piwo od klasycznej wersji.
W Polsce Heineken Silver będzie dostępny w butelce 500 ml, kartonie 15x500 ml, puszce 500 ml, shrinku 4x500 ml oraz w zupełnie nowej puszce – slim 330 ml i w kartonowym wielopaku 6x330 ml. Będzie to pierwsza puszka 330 ml o tak szerokiej dystrybucji.
Heineken Silver będzie obecny także w dedykowanych strefach na festiwalach i w przestrzeni miejskiej, w kanale HoReCa oraz w punktach sprzedaży w formacie pop-up barów i ekspozytorów. Wprowadzeniu nowości od Heinekena będzie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych.