Helio: Rynek bakalii w Polsce cały czas się rozwija

- Dlatego Helio od lat angażuje się w szereg projektów promujących zdrowy tryb życia i żywienia. Poza ekspertami w zakresie marketingu, współpracujemy m.in. z Zakładem Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej - wylicza prezes Helio.
Jego zdaniem branża bakaliowa wbrew pozorom nie jest prostym biznesem. - Jesteśmy na rynku już 25-lat, więc mimo rosnącej mody na bakalie, widziałem już wiele bardziej i mniej spektakularnych biznesowych rozczarowań. Warto zatem stawiać na sprawdzonych partnerów, z transparentną sytuacją finansową i stabilną strukturą właścicielską - dodaje.
Wraz z modą na bycie fit, eksplodowała też moda na bakalie doskonale wpisujące się w zdrowy tryb życia. - Nic dziwnego, wszak są prawdziwą bombą pozytywnych wartości odżywczych, a do tego kuszą smakiem. Niska zawartość sodu, bogate w błonnik, białko roślinne, potas, witaminy, liczne składniki mineralne, czy niski indeks glikemiczny – to najczęściej wymieniane atuty przez dietetyków. Sprawdzają się zatem w dietach niskosodowych, redukcyjnych, polecane dla sportowców , diabetyków, czy osób zmagających się z miażdżycą, czy nadciśnieniem. Szeroki wachlarz smaków i możliwości powoduje, że każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie - zapewnia Leszek Wąsowicz.