Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Helio z kampanią medialną mas do ciast i bakalii

W listopadzie i grudniu marka HELIO przeprowadza cross-mediową kampanię promującą bezglutenowe masy do ciast HELIO oraz bakalie bez konserwantów HELIO Natura.
Reklama

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o wprowadzonych do sprzedaży nowościach oraz przypomnienie głównych atutów marki HELIO.

Działania obejmą m.in. telewizję, prasę, Internet, outdoor. Aktywność reklamowa będzie wzmacniana działaniami PR. Filmy promujące produkty HELIO będą emitowane w najpopularniejszych kanałach ogólnopolskich przy programach o największej oglądalności takich jak: główne wydania prognozy pogody, filmowe hity, programy kulinarne, pasma śniadaniowe i opiniotwórcze. Kampania promocyjna w prasie obejmie zaś wszystkie czołowe tytuły i wydawnictwa w segmencie magazynów kobiecych, poradnikowych, parentingowych, lifestylowych i luksusowych oraz wszystkie czołowe tytuły prasy handlowej.

Ponadto w punktach sprzedaży zostaną przeprowadzone degustacje. Konsumenci będą mogli znaleźć informacje o produktach HELIO także na ulotkach, dedykowanych regałach ekspozycyjnych oraz innych materiałach POS.

Promowane masy do ciast HELIO przeznaczone są do przygotowywania domowych wypieków. Nie zawierają konserwantów, ani glutenu. Są licencjonowane przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej oraz opiniowane przez specjalistów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Bakalie HELIO Natura nie zawierają konserwantów (np. E200, E220), a także wyróżniają się produktami o obniżonej zawartości soli, cukru i tłuszczy. Dzięki naturalnemu procesowi suszenia uzyskano produkty naturalnym dla suszonych owoców smaku, kolorze i kształcie.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum