Henryk Kania: Za wieloma polskimi markami stoi zagraniczny kapitał

- Z wielu przeprowadzonych badań wynika, że polscy konsumenci wolą kupować produkty polskich firm i to nawet wtedy, jeśli musieliby za nie zapłacić nieco więcej. Kluczowa w tym przypadku jest jednak świadomość Polaków w zakresie kupowanych produktów. Za wieloma polskimi markami stoi bowiem zagraniczny kapitał o czym, jak sądzę, mało kto wie robiąc zakupy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Henryk Kania, Przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A.
Henryk Kania jest zdania, że wielu polskich konsumentów nie ma świadomości faktu, że za wieloma polskimi markami stoi zagraniczny kapitał.
- Jako polska, rodzinna firma mocno podkreślamy i akcentujemy nasze pochodzenie. Symbolem jest rebranding marki Henryk Kania i wprowadzenie do stałej oferty Szynki Ojca. Kompozycja przypraw znana od pokoleń oraz unikalna wiedza przekazywana w naszej firmie z ojca na syna, gwarantują jej smak i najwyższą jakość - mówi.
Przeczytaj także:
Przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A. jest zdania, że budowanie marki, zarówno w Polsce, jak i zagranicą to proces, który firmy muszą przede wszystkim wykonać samemu.
- Jeżeli chodzi o działania rządu, mające na celu pomoc polskim firmom w promocji żywności, to są one oczywiście widoczne i na pewno potrzebne. Trudno jednak jednoznacznie określić, czy są wystarczające. Budowa marki i sieci sprzedaży zarówno w Polsce, jak i zagranicą to czasochłonna, wieloetapowa i trudna praca, którą przede wszystkim trzeba wykonać samemu - mówi.
Przeczytaj także:
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Technolog 2018-07-09 13:55:34
Panie Kania, niech Pan lepiej pochwali się jakie ilości zużywa pan "prochów" do produkcji swoich relacyjnych produktów???
- 11:35 W grudniu sprzedaż w sklepach małoformatowych o 2,5 proc. niższa rdr
- 11:31 Wasz Sklep Spar myśli o otwieraniu mniejszych formatów
- 11:27 Żabka On - nowy projekt największej w Polsce sieci convenience
- 10:54 Starcom z obsługą marki Tarczyński
- 10:46 Obecny lockdown niszczy nadzieje na sezon wyprzedażowy
- 10:42 Nowa handlowa danina: stawki, wyłączenia i deklaracje
- 10:23 Jarosław Baran prezesem Orlen China
- 10:23 Towary ekologiczne kupujemy na bazarach i w dyskontach
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.