Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Herbapol Lublin promuje nowe smaki napojów

Wystartowała nowa akcja komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której powstały trzy spoty reklamowe. W reklamie możemy zobaczyć m.in. jedną z tegorocznych nowości: napój ziołowy AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń.
Reklama

Herbapol-Lublin poszerzył w tym roku portfolio napojów gotowych do picia o dwa warianty:  funkcjonalny napój ziołowy AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata oraz napój herbaciany Herbapol na zimno herbata biała/malina.


Nowa kampania Herbapol-Lublin wystartowała wraz z emisją trzech spotów na platformie VoD i w serwisie YouTube. Emisja reklam w TV ruszy od 1 lipca. Każdy spot promuje inny produkt z portfolio napojów gotowych do picia i nawiązuje do innego zjawiska pogodowego: wiatru (AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata), słońca (URODA SKRZYP cytrusy z zieloną herbatą) i deszczu (DETOX POKRZYWA pigwa z zieloną herbatą).

Firma chce dotrzeć do młodszej grupy docelowej w wieku 25-44 lat.

Zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum