Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Higiena może stać się jednym z czynników wyboru sklepu

63% respondentów deklaruje zwiększenie dbałości o higienę, dlatego można spodziewać się zwiększonej czujności i wrażliwości wśród kupujących w tym zakresie, nerwowości ze strony klientów, a nawet pojawienia się „donosów” do sanepidu, jeżeli higieniczne warunki nie byłyby zachowane - wynika z raportu Opinello i SigmaCem Analitycs.
Reklama

66 proc. osób osób uważa, że konieczne są dodatkowe działania podnoszące bezpieczeństwo zakupów. 45% z nich uważa, że sklepy powinny rozdawać środki ochrony osobistej (bezpieczeństwo własne), 25% wskazuje na możliwość stworzenie przed sklepami mini stref kwarantanny (bezpieczeństwo społeczne). Podobnie 25% zwraca uwagę na konieczność częstszego mycia wózków i koszy (7% wskazuje na konieczność zwiększonej dbałości o czystość półek i kas). 24% wskazuje na konieczność zwiększenia bezpieczeństwa pracowników handlu. 34% zapytanych stwierdziło, że nie są konieczne żadne dodatkowe zabezpieczenia. Jedynie 1% zapytanych uważa,że kasjerzy powinni w obecnych warunkach dostawać większe wynagrodzenie.Jednocześnie większość klientów wyraża troskę o pracowników i wskazuje na konieczność stosowania dodatkowych środków (maski, dystans, rękawice) na rzecz ich bezpieczeństwa.

Aby wyhamować zakupy na zapas, 19% odpowiadających dopuszcza podnoszenie cen, zaś 12% ograniczanie ilości zakupów na jeden paragon, konkretnych produktów. Reglamentacja i podwyżki cen częściej są akceptowalne, jednak nadal wiążą się z ryzykiem zbudowania wizerunku „chciwej marki”

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum