PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu: EY

Higiena może stać się jednym z czynników wyboru sklepu

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2020 12:34

63% respondentów deklaruje zwiększenie dbałości o higienę, dlatego można spodziewać się zwiększonej czujności i wrażliwości wśród kupujących w tym zakresie, nerwowości ze strony klientów, a nawet pojawienia się „donosów” do sanepidu, jeżeli higieniczne warunki nie byłyby zachowane - wynika z raportu Opinello i SigmaCem Analitycs.

66 proc. osób osób uważa, że konieczne są dodatkowe działania podnoszące bezpieczeństwo zakupów. 45% z nich uważa, że sklepy powinny rozdawać środki ochrony osobistej (bezpieczeństwo własne), 25% wskazuje na możliwość stworzenie przed sklepami mini stref kwarantanny (bezpieczeństwo społeczne). Podobnie 25% zwraca uwagę na konieczność częstszego mycia wózków i koszy (7% wskazuje na konieczność zwiększonej dbałości o czystość półek i kas). 24% wskazuje na konieczność zwiększenia bezpieczeństwa pracowników handlu. 34% zapytanych stwierdziło, że nie są konieczne żadne dodatkowe zabezpieczenia. Jedynie 1% zapytanych uważa,że kasjerzy powinni w obecnych warunkach dostawać większe wynagrodzenie.Jednocześnie większość klientów wyraża troskę o pracowników i wskazuje na konieczność stosowania dodatkowych środków (maski, dystans, rękawice) na rzecz ich bezpieczeństwa.

Aby wyhamować zakupy na zapas, 19% odpowiadających dopuszcza podnoszenie cen, zaś 12% ograniczanie ilości zakupów na jeden paragon, konkretnych produktów. Reglamentacja i podwyżki cen częściej są akceptowalne, jednak nadal wiążą się z ryzykiem zbudowania wizerunku „chciwej marki”

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5725
Ilość aktualnych ofert: 439130

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,79

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.