Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hipermarkety nie chcą otwierać stacji paliw

Na koniec 2018 roku do sieci sklepów należały 192 stacje paliw w porównaniu do 187 na koniec 2017 r. - podał POPiHN. Wydaje się, że koncerny spożywcze nie są zainteresowane tym biznesem.
Reklama

Najwięcej z nich działało pod logi Intermarche (65), Carrefour (43) i Tesco (29). Auchan ma 25 stacji, E.Leclerc 19. Makro ma 5 stacji własnych, a pozostali 6.

Sieci super-i hipermarketów mają 2,5 proc. rynku stacji paliw w Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum