Hipermarkety reglamentują towar, w obawie przed konkurencją hurtowni
Klienci Carrefoura mogą za jednym razem kupić tylko 10 kg cukru. Podobnie jest w innych hipermarketach. W ten sposób duże sklepy próbują się bronić przed zakupami hurtowników i małych sklepów - pisze "Życie Warszawy".
Większości sieci super- i hipermarketów wprowadza ograniczenia w sprzedaży niektórych produktów, np. Carrefour klient nie może kupić więcej niż 10 kg cukru. Część towarów reglamentują także Tesco i Real.
Jak tłumaczy "ŻW" Michał Sikora z Tesco gdy cena towaru jest atrakcyjna, to do sklepów Tesco przychodzą właściciele mniejszych sklepów czy hurtownicy i chcą się w nich zaopatrywać. Wypełniają wózki po brzegi. Na co nie może pozwolić właściciel sklepu, bo nie wystarczyłoby towaru dla innych klientów. Zatem sieć musi wprowadzać ograniczenia.

-
dey 2011-02-25 09:55:10
W takim razie proszę aby Pan Sikora wyjaśnił dlaczego Tesco sprzedaje towary poniżej ceny zakupu. Gdyby Tesco zarabiało na tych towarach, logicZne wydaje się, że zależałoby im sprzedać jak najwięcej towaru.
-
dey 2011-02-25 09:55:04
W takim razie proszę aby Pan Sikora wyjaśnił dlaczego Tesco sprzedaje towary poniżej ceny zakupu. Gdyby Tesco zarabiało na tych towarach, logicZne wydaje się, że zależałoby im sprzedać jak najwięcej towaru.
- 14:57 Nieofilcjalnie: 1 lutego ruszą galerie handlowe
- 14:38 Konfederacja Lewiatan: rosną zdolności produkcyjne fabryk
- 14:26 Sphinx pod ścianą
- 13:51 Producent pieczywa dla sieci handlowych rozbudowuje piekarnię w Nowej Soli
- 13:26 Konsumenci szukają na etykietach informacji o certyfikatach
- 13:20 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
- 13:02 Drobimex wchodzi na rynek z produktami wegańskimi
- 12:51 CBOS: w styczniu nieznacznie pogorszyły się nastroje na rynku pracy
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.