Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hochland wspiera sprzedaż loterią

Na początku marca startuje nowa loteria marki Hochland. W akcji „Odkryj bogactwo natury” codziennie do wygrania będą nagrody pieniężne, a nagroda główna, w wysokości aż 500 000 złotych, zostanie wylosowana spośród wszystkich osób biorących w niej udział. Loteria ma charakter prosprzedażowy oraz wizerunkowy. Wydarzenie potrwa od 8 marca do 16 maja.
Reklama

Nowa loteria Hochland Polska pod hasłem „Odkryj bogactwo natury” zachęca konsumentów do poznania naturalnych składników serów Hochland poprzez grę o atrakcyjne nagrody. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne 20 zł, 50 zł i 100 zł, a spośród wszystkich uczestników wyłoniony zostanie zwycięzca, który otrzyma główną wygraną w wysokości aż 500 000 złotych.

Mechanizm akcji jest bardzo prosty: wystarczy kupić ser Hochland z promocyjną etykietą i zarejestrować widniejący na niej kod na stronie www.loteria-hochland.pl. Loteria obejmuje pełen asortyment marki Hochland: sery żółte, kremowe, Hochland Kanapkowy, a także sery pleśniowe.

Loteria „Odkryj bogactwo natury” jest działaniem, które obok zwiększenia poziomu sprzedaży produktów Hochland, ma za zadanie umacniać wizerunek marki Hochland jako producenta wysokiej jakości, pysznych serów.

Loterię wspierać będzie intensywna kampania marketingowa obejmująca reklamę w telewizji, radiu i internecie. Promocyjne opakowania będą oznaczone specjalną etykietą, a w punktach sprzedaży zostaną umieszczone materiały POS. Na potrzeby loterii Hochland uruchomi także promocyjną stronę internetową www.loteria-hochland.pl. Loteria będzie również nagłośniona za pośrednictwem działań PR i reklam w prasie handlowej. Za koncepcję i organizację loterii oraz produkcję filmu reklamowego odpowiada agencja V&P, a za zakup mediów – Value Media.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum