Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hochland z kampanią serków w kubkach

Na rynku pojawiła się linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny. Sprzedaży nowej linii serów Hochland towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna 360®, która startuje z początkiem września.
Reklama

Produkt dostępny jest w pięciu wariantach smakowych – ze śmietanką, Gouda, Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Maasdamer, Emmentaler. 

- Naturalność będziemy podkreślać w kampanii – w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych. Zaplanowaliśmy także wiele angażujących działań - degustacje w punktach sprzedaży czy współpracę z influencerami -  mówi marketing manager Radosław Jurkowski.

Spot „Pyszna rodzinna przygoda” emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w dwóch wersjach 15 s i 30 s. Dodatkowo przygotowano szereg spotów przeznaczonych do emisji w Internecie. W ramach kampanii przeprowadzono również szerokie działania w Social Media, zaangażowano influencerów oraz prowadzone są działania Public Relations w mediach konsumenckich i branżowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum