PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Hoop Cola podkreśla w kampanii, że należy do Ustronianki

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2020 09:47

Ruszyła kampania marketingowa Hoop Coli (ZMB CAPITAL). Billboardy sponsorskie możemy już zobaczyć w telewizji, dodatkowo kampania wspierana jest przez Internet (digital) i social media. Od marca 2019 firma Hoop Polska należy do grupy ZMB Capital, właściciela Ustronianki, producenta wody mineralnej w Polsce.

W komunikacji marketingowej marka podkreśla swoje polskie korzenie i zachęca do wspierania polskich producentów. W portfolio, w którym oprócz tradycyjnej Coli, znajdują się warianty smakowe: z cytryną i wiśnią, zero (bez cukru) oraz tegoroczna nowość HOOP COLA GREEN w formacie 2l z obniżoną zawartością cukru.
W tym roku na opakowaniach Hoop Coli pojawiło się również logo POLSKI PRODUCENT
z dopiskiem #kupuj polskie. W ten sposób chcemy zachęcić konsumentów aby świadomie wybierali i wspierali polskie marki.
Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie
i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów More Bananas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6339
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    5,01

  • Min

    4,05

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.