Hoop Polska przejmuje dystrybucję i marketing napojów Nestea w Polsce
Hoop Polska podpisała umowę z Nestlé Waters dotyczącą wyłącznej licencji w zakresie dystrybucji napojów marki Nestea z nową recepturą na rynku polskim.

Reklama
Hoop Polska przejmuje także działania związane z działaniami marketingowymi dla marki na polskim rynku.
W marcu br. Nestle poinformowało o planie reorganizacji marki Nestea - od początku 2018 r., kiedy wygasa umowa na produkcję i dystrybucję Nestea z Coca-Colą. Zmieni się formuła i opakowania. Firma postawi na wyeliminowanie sztucznych barwników, aromatów, cukru i syropu kukurydzianego oraz słodziki na bazie stewii. Zarządzaniem marką zajmie się dywizja Nestle Waters.
Nestle poinformował także, że Coca-Cola zachowa licencję na produkcję i sprzedaż Nestea w Kanadzie, Hiszpanii, Portugalii, Andorze, Rumunii, na Węgrzech oraz w Bułgarii.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama