PARTNER PORTALU

„hop&shop” – nowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnego

Autor: MK 23 marca 2021 10:08

„hop&shop” – nowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnego Program lojalnościowy hop&shop ma charakter ogólnopolski, fot. materiały prasowe

Ruszył nowy ogólnopolski program lojalnościowy. Umożliwiła to M/platform, cyfrowa platforma usług wspierająca lokalne sklepy tradycyjne, dotychczas znana głównie z ofert promocyjnych M/promo+.

Do wachlarza usług dołączył teraz program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej hop&shop. Rozwiązanie technologiczne skierowane jest do właścicieli lokalnych punktów handlowych korzystających z M/platform oraz ich klientów. Aplikacja ma pozwolić sklepom „za rogiem” skuteczniej konkurować o uwagę konsumenta, poszerzać swoją ofertę, a tym samym zwiększać zyski, zaś ich lokalnym klientom dać między innymi możliwość zbierania punktów za codzienne zakupy i ich wymiany na zniżki oraz kupony promocyjne. 

W kwietniu ubiegłego roku w ramach M/platform uruchomiono aplikację e-Mka Twoje Zakupy, która była odpowiedzią na obostrzenia w handlu związane z pierwszą falą pandemii i rosnącymi wymogami bezpiecznej obsługi sprzedaży. Aplikacja pozwoliła detalistom na uruchomienie nowej usługi – składania zamówień w lokalnych sklepach drogą online. Na przestrzeni ubiegłego roku, aplikacja zyskiwała coraz to nowe funkcjonalności, a w minionym tygodniu przeszła rebranding i teraz jest dostępna pod nazwą hop&shop, wzbogacona o nowy program lojalnościowy. Stanowi uzupełnienie oferty M/platform, wspierającej lokalny handel tradycyjny. Do nowoczesnych i przyjaznych narzędzi technologicznych, ułatwiających współpracę na linii detalista-producent dołączyła aplikacja, dzięki której zarówno detaliści, jak i producenci zyskują nowy kanał bezpośredniego dotarcia do klienta.

Program lojalnościowy hop&shop ma charakter ogólnopolski, a punkty będzie można zbierać na terenie całego kraju w zdecydowanej większości tradycyjnych sklepów współpracujących z M/platform.

- Zależało nam na stworzeniu prostego i atrakcyjnego narzędzia zarówno dla detalistów, jak i klientów lokalnych sklepów. Chcemy zachęcać konsumentów do częstszych i większych zakupów w segmencie handlu tradycyjnego. Stawiamy też na wzrost konkurencyjności drobnych, rodzinnych firm, które te sklepy prowadzą. Jest to prawdopodobnie jedyne na naszym rynku rozwiązanie, które umożliwia im realizację programu lojalnościowego na równie atrakcyjnych zasadach, jak w dużych sieciach, ale bez kosztownych inwestycji. Natomiast mechanizm programu został zaplanowany tak, aby klienci i właściciele tradycyjnych placówek handlowych czerpali maksimum korzyści. Teraz zakupy w lokalnych sklepach kończą się nagrodami – powiedział Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platformy Usług, operatora M/platform.

W ramach funkcji dostępnych w aplikacji hop&shop znajdują się również informacje o sklepie i jego oznaczenie na mapie, prezentacja promocji M/promo+ dostępnych w poszczególnych placówkach, historia zakupów i e-paragon, obsługa zamówień z odbiorem własnym lub dostawą do domu oraz listy zakupowe, które mogą być udostępniane rodzinie lub znajomym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9282
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,78

  • Śr

    2,96

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.