Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hortex chce pozycjonować markę Costa jako naturalną i tradycyjną

Ruszyła  strona internetowa mojacosta.pl wspierająca pozycjonowanie marki Costa, należącej do Hortex Holding S.A.
Reklama

Uruchomienie strony www.mojacosta.pl jest częścią działań związanych ze zmianą pozycjonowania marki Costa (zmienił się również wygląd opakowań produktów), mających na celu podkreślenie naturalności produktów Costa i przywiązania marki do bogactwa polskich tradycji sadowniczych. Marka zmienia pozycjonowanie z tropikalnej, rajskiej i wakacyjnej na bardziej swojską, rodzinną i domową.

Firma Hortex powierzyła agencji Byss.pl zadanie stworzenia nowego serwisu internetowego marki Costa w ramach wieloletniej współpracy.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum