Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku

Europejski Kongres Gospodarczy rozpoczyna nowy rok serią inspirujących publikacji. Zapytaliśmy liderów opinii o znaczenie europejskich funduszy, potencjał sztucznej inteligencji, o to, czego powinniśmy uczyć młode pokolenia, skąd czerpać cyfrowe inspiracje i czy bać się robota - współpracownika. Nasi eksperci opracowali raport syntezujący trendy i kierunki rozwoju e-commerce. Zapraszamy do lektury, jak i do współtworzenia programu Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
Tegoroczna hybrydowa edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego zaplanowana w terminie 24-26 maja 2021 r. (lub alternatywnie 20-24 września br.) będzie, co oczywiste, najważniejszą częścią – kulminacją projektu rozplanowanego na cały rok. Już w dniach 17-18 lutego odbędzie się w formule online EEC Trends (trwa rejestracja) stanowiące merytoryczne wprowadzenie do majowej edycji.
Zapraszamy do współtworzenia programu
Na przekór izolacji i lockdownowi, zapraszamy do wspólnej pracy nad programem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, zgodnie z dobrą i trwałą praktyką Kongresu. Wspólnie jesteśmy w stanie wskazać trendy, zjawiska, opracować możliwe scenariusze rozwoju sytuacji, by sprawnie odnaleźć się w nowej popandemicznej rzeczywistości.
Przeczytaj także:
Jakie kwestie są warte dyskusji i z jakiej strony je naświetlić, by zmniejszyć obszar niepewności:
•Jakich inwestycji potrzeba odbudowującej się gospodarce? Jaka powinna i może być w tej dziedzinie rola państwa, środków finansowych UE, prywatnych inwestorów, samorządów?
•Czy europejska strategia Zielonego Ładu jest tym, czego potrzebuje gospodarka? Jakie szanse – a może zagrożenia – ze sobą niesie? Co robić, by na fali zielonej transformacji wzmocnić swoją pozycję?
• Czy tempo i kierunek zmian w polskiej energetyce są właściwe? Jak w praktyce włączać się w globalne i europejskie trendy w sektorze energii, nie zaniedbując bezpieczeństwa i troszcząc się o konkurencyjność polskich firm?
• Czy cyfrowe przyspieszenie, obserwowane w pandemii, to trwały, poddający się kontroli, bezpieczny i dla wszystkich jednakowo korzystny trend? Jakie mogą być skutki galopującej digitalizacji dla biznesu, dla poszczególnych branż, dla rynku pracy? W jakie technologiczne narzędzia, umiejętności zarządcze i kompetencje pracowników warto dziś i jutro inwestować?
To tylko wybrane wątki, przykłady tematyki, którą poruszymy w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Intensywnie pracujemy nad zakresem tematycznym, chcąc tworzyć go z partnerami, uczestnikami Kongresu. Czy pomijamy ważne kwestie? Co nam umyka? Jakie problemy pojawią się w najbliższych miesiącach? Co Państwa zdaniem warte jest mocniejszego wyartykułowania?
Do debaty pod znakiem Europejskiego Kongresu Gospodarczego zapraszamy już teraz. Razem twórzmy najciekawsze, adekwatne i żywe, otwarte i prestiżowe forum dyskusji o przyszłości gospodarki.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 20:33 KPRM zaprasza polskie firmy do Europejskiej Koalicji na Rzecz Ekologicznej...
- 18:39 Jak Amazon zmieni układ sił w e-handlu?
- 18:16 Akcja promująca nowy Danone w Żabce zakończona przed czasem
- 18:06 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 17:05 31 polskich firm w rankingu najszybciej rozwijających się firm "Financial Times"
- 16:52 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
- 16:35 21 obiektów po serwisach samochodowych zmieni szyld na Media Expert
- 15:37 Restauratorzy są uporczywie nękani? Tak uważa Konfederacja
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.